Google+

Κυριακή, 9 Ιουλίου 2017

Οι αγορές μου από το Oshoes.gr και η γνώμη μου.


Γεια σας αγαπημένες μου!

Σήμερα θα ήθελα να σας μιλήσω για ένα κατάστημα από το οποίο αγόρασα πρόσφατα παπούτσια και πραγματικά ενθουσιάστηκα!
Ενθουσιάστηκα από την ποικιλία των υποδημάτων, την ποιότητα, την εξυπηρέτηση και φυσικά από τις τιμές!!!

Επιτέλους ανακάλυψα ένα κατάστημα που σίγουρα θα είναι από τις πρώτες μου επιλογές όταν θα χρειαστεί να αναζητήσω παπούτσια!

Με αφορμή μία βάπτιση που έχω τον Αύγουστο μπήκα στη διαδικασία να αναζητήσω το κατάλληλο look, αφού τυχαίνει να είμαι και η νονά! 
Είχα περίπου στο μυαλό μου για το τι θα φορούσα και αναζητώντας παπούτσια που να ταιριάζουν στο ίντερνετ έπεσε πάνω στο κατάστημα /Olympic Stores.

Από τα πρώτα λεπτά σερφαρίσματος στη σελίδα τους κατάλαβα ότι είναι το κατάστημα που με αντιπροσωπεύει απόλυτα!

Μεγάλη ποικιλία σε γυναικεία, ανδρικά και παιδικά παπούτσια και υπέροχες τιμές! 
Όσο για την ποιότητα την κατάλαβα σύντομα αφού αμέσως έκανα την πρώτη μου παραγγελία και πιστέψτε με δεν θα είναι η τελευταία!

Παρακάτω σας δείχνω λοιπόν τα παπούτσια που επέλεξα στα οποία σας έχω και το αντίστοιχο link στο οποίο μπορείτε να τα βρείτε σε περίπτωση που σας ενδιαφέρει! Είναι πραγματικά καταπληκτικά και σε ποιότητα αλλά και σε εφαρμογή ! Τουλάχιστον στα δικά μου πόδια εφάρμοσαν υπέροχα και νομίζω μπορείτε να το διαπιστώσετε κι εσείς στο βίντεο που συνοδεύει την ανάρτηση!

Να σας πω ότι, τα φλάτ σανδάλια τα αγόρασα μέσω της προσφοράς 1+1 δώρο την οποία έχει και πλήρωσα και για τα δύο αυτά ζευγάρια 19,90€  και μπορείτε να τα βρείτε εδώ το μπεζ σανδάλι, το μαύρο σανδάλι απ΄οτι είδα έχει εξαντληθεί όμως κάντε μία προσπάθεια εδώ σε περίπτωση που το ανανέωσαν.


Για τα ψηλοτάκουνα μαύρα πέδιλα πλήρωσα 19,90 καθώς τότε που τα παρήγγειλα ήταν σε προσφορά. Τώρα απ΄ότι είδα στο site έχουν κατέβει ακόμα περισσότερο στα 12,90€ και μπορείτε να τα βρείτε εδώ.


Επίσης να σας πω ότι τα παρήγγειλα Σάββατο και μου ήρθαν Παρασκευή. Δεν έφταιγε το κατάστημα σε αυτό αλλά η μεταφορική (έτσι κι αλλιώς το κατάστημα ενημερώνει στη σελίδα του για την καθυστέρηση σε απομακρυσμένες περιοχές όπως αυτή που βρίσκομαι εγώ) και μάλιστα όταν επικοινώνησα μαζί τους για να μου δώσουν τον αριθμό αποστολής ώστε να δω που βρίσκετε το πακέτο μου ήταν κατατοπιστικότατοι και ευγενικότατοι!

Το πακέτο μου ήρθε ήταν πολύ προσεκτικά συσκευασμένο και τα παπούτσια ήρθαν σε άριστη κατάσταση!
Ένα ακόμα πολύ σημαντικό πλεονέκτημα του να κάνεις την παραγγελία σου σε αυτό το κατάστημα είναι ότι δεν έχει έξοδα αποστολής και αντικαταβολής αλλά και σε περίπτωση αλλαγής (αν δεν σου κάνουν για παράδειγμα) και πάλι είναι δωρεάν!

Αξίζει πραγματικά κατά τη γνώμη μου να κάνετε μία επίσκεψη σε αυτό το κατάστημα και φυσικά κάποια μελλοντική αγορά!

Μέχρι την επόμενη ανάρτηση πολλά πολλά φιλιά....!!!

Αναστασία Zafran

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Μην ξεχάσετε να με ακολουθήσετε στα social media, για να ενημερώνεστε για όλες τις νέες αναρτήσεις, αλλά και για τα νέα μου!

*Για οποιοδήποτε λόγο θέλετε να επικοινωνήσετε μαζί μου, μπορείτε να το κάνετε, γράφοντας μου κατευθείαν στη φόρμα επικοινωνίας ή στη διεύθυνση anastasia.zafran@gmail.com

Φυσικά ανυπομονώ για τα σχόλια σας!!!

Υ.Γ. Επίσης μην ξεχάσετε να γίνετε αναγνώστες του blog, πατώντας το αντίστοιχο κουμπάκι "Παρακολούθηση" που βλέπετε δεξιά στην οθόνη. Κάθε νέο μέλος με κάνει ιδιαίτερα χαρούμενη!




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Συνολικές προβολές σελίδας